شناسهٔ خبر: 50923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد:

برگزاری رزمایش خدمات سفر استان یزد در ۲۴ اسفندماه امسال

نشست سومین جلسه کمیته خدمات حمل‌و‌نقل و ترافیک استان یزد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، دبیر کمیته و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، این نشست که به منظور پیگیری مصوبات دومین جلسه و اعلام وضعیت دستگاه‌های عضو برگزار شد، دانشگر دبیر کمیته به بررسی پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص مصوبات دومین جلسه ستاد در زمینه استقرار اکیپ‌های امداد خودرو در مجاورت جاده‌ها و همچنین خدمات ۲۴ ساعته این اکیپ‌ها، ارسال موقعیت کمپ‌های گردشگری به هلال‌احمر، اورژانس و پلیس‌راه، ساماندهی وضعیت تاکسی‌های فرودگاه، نصب تابلوهای راهنمای مسافران نزدیک راه‌آهن و فرودگاه، همچنین اقدامات لازم جهت راهنمای مسافران در مجاورت کنارگذرها پرداخت و با ارائه گزارشات در این خصوص تصمیمات جدیدی در رابطه با امنیت و آرامش خاطر گردشگران نوروزی اتخاذ شد.

محمدرضا نقصان محمدی رئیس این کمیته از برگزاری مانور رزمایش خدمات سفر در روز ۲۴ اسفندماه توسط پلیس راهور خبر داد و گفت: این مانور با حضور دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های حمل‌ونقلی استان برگزار خواهد شد.

وی آمادگی همه دستگاه‌ها برای خدمات‌دهی هر چه بهتر  به مسافران نوروزی که به شهر جهانی یزد سفر می‌کنند را رضایت‌بخش خواند و اضافه کرد: امیدواریم سفرهای نوروزی در بهترین وضع ایمنی برگزار شود که این مهم هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها را طلب می‌کند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان از کشیک نوروزی دستگاه‌های مسئول از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۷ خبر داد و اضافه کرد: ان شالله با همراهی مردم و رعایت نکات ایمنی بتوانیم خدمات مناسبی را برای مردم انجام دهیم و هموطنان خاطره خوشی را از سفر به یزد همراه ببرند.

نظر شما