شناسهٔ خبر: 51876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکاور مطرح کرد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی جاده جدید فیروزآباد- فراشبند

بازديد مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی جاده جدید فیروزآباد- فراشبند گفت: امیدواریم بتوانیم این جاده را به طور کلی در نیمه اول سال ١٣٩٧ به بهره‌برداری کامل برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: در سال‌های ۹۵ و ۹۶ حدود ۳۴ درصد از عملیات پروژه جاده جدید فراشبند- فیروزآباد با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی انجام شده است که این جاده نیمه اول امسال تکمیل خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با توجه به پیشرفت بالای ٩٠ درصدی جاده فیروزآباد- فراشبند گفت: امیدواریم بتوانیم این جاده را به طور کلی در نیمه اول سال ١٣٩٧ به بهره‌برداری کامل برسانیم. 

وی در ادامه تصریح کرد: طول مسیری که هم اکنون در محور فیروزآباد- فراشبند در حال اجراست ۳۳ کیلومتر است که از بزرگترین مزیت‌های اجرای این طرح می‌توان به تبدیل شدن راه فرعی به اصلی، کاهش چشمگیر مسیر فیروزآباد – فراشبند و نیز حذف گردنه پر حادثه خرقه نام برد.

تکاور در سفر یک روزه خود به شهرستان فیروزآباد همچنین از عملیات تعریض جاده فیروزآباد به قیر و جاده‌های روستایی بازدید و تصمیماتی جهت تسریع در عملیات بازسازی مسیر‌های یاد شده گرفت.

نظر شما