شناسهٔ خبر: 51899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری شهرستان تایباد خبر داد:

جاده‌های شهرستان تایباد در ایام نوروز بدون تلفات بود

تصادف رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تایباد از سفری ایمن و بدون هیچ‌گونه تلفات جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، علی‌اصغر کرباسی با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر در راستای سفری ایمن برای مسافران نوروزی شعار راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، افزود: این اداره با به کارگیری تمام توان خود توانست شاهد سفری ایمن بدون تلفات فوتی برای مسافران نوروزی در سطح راه‌های حوزه خود باشد.

وی افزود: تردد خودروهای نیمه سنگین در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان حجم عظیمی را به خود اختصاص داده بود که روزانه تعداد زیادی تریلی ترانزیت که از کشور افغانستان از مسیر مرز دوغارون و بالعکس وارد و خارج کشور می‌شوند در حوزه راه‌های این شهرستان تردد می‌نمایند و همچنین مسافرین زیادی که از این مرز وارد و خارج می‌شوند نیز توسط ناوگان عمومی شهرستان جابجا شده‌اند.

وی افزود: حضور به موقع گشت‌های راهداری و کنترل ترافیک با همکاری پلیس‌راه، فعال بودن دوربین‌های نظارتی، اصلاح، ترمیم و تعویض علائم و تابلوهای فرسوده، احیاء خط‌کشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی رانندگان و افزایش سطح آگاهی و مهارت رانندگان و تلاش تمامی عوامل و دستگاه‌های خدمت‌رسان در طول ایام نوروز در سطح راه‌های شهرستان تایباد حوادث جاده‌ای را به حداقل خود رساند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تایباد با تأکید بر رعایت نکات ایمنی توسط ناوگان حمل‌ونقل مسافر در سفرهای نوروزی گفت: هر دستگاه اتوبوس بین‌شهری در ایام این طرح جهت تأمین امنیت مسافران قبل از حرکت با نظارت کارشناس این اداره توسط مدیر فنی شرکت‌ها مورد بازدید قرار گرفته و بر لزوم رعایت نکات ایمنی تأکید شده است.

نظر شما