شناسهٔ خبر: 51944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان برحمایت از کالا‌های ایرانی

داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان درشورای معاونین اداره کل گفت: همه در جامعه مسئولیت دارند تا با حمایت از کالای ایرانی زمینه‌های اصلی تولید را فراهم کرده و کالای رقابت پذیر را ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان در اولین جلسه شورای معاونین سال ۹۷ از عملکرد ستاد نوروزی و زحمات و تلاش‌های همکاران دخیل در این طرح خصوصا ستار هاشمی معاون حمل ونقل اداره کل درخصوص بکار بردن تدابیر لازم و مفید در طرح محدویت تردد ناوگان باری که خوشبختانه منجر شد که در جاده‌های استان در طول این طرح شاهد مرگ ومیر هموطنان عزیز نباشیم، تقدیر و تشکر کرد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری گفت: فرمایشات رهبری یا فتوا و یا حکم است و همه باید به آن درست عمل کنیم و دولت و ملت باید بتوانند همراه و همگام با هم، در راستای پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.

وی با بیان اینکه تحقق این شعار نیازمند همکاری همه مردم و وما خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باید توصیه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری را از خود و خانواده شروع و عملی سازیم تا در ادارات ونهاد‌ها ودستگاه‌های اجرایی کشور و جامعه توسعه و ترویج شود.

در حاشیه این جلسه مراسم یادبود سالروز عروج راهدار فداکار مرحوم خلیل شهسواری با قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در نمازخانه اداره کل با حضور مدیرکل و همکاران برگزار شد.

باقرجوان گفت: در ۱۹ فروردین سال ۸۹ بار دیگر خدمت گزاری از جنس صداقت، خدمت و مهربانی از جان شیرین خود گذشت تا شیرینی زندگی و ایمنی هموطنان و مسافران جاری و برقرار باشد وما در این روز‌ها خوب یاد گرفته ایم که نجات شهروندان و هم میهنان نه یک تکلیف که عشق است.

در پایان وی ضمن تسلیت مجدد به خانواده راهدار فداکار از خانواده ایشان جهت صبر و شکیبایی با اهدا لوح و هدیه تشکر کرد.

نظر شما