شناسهٔ خبر: 51953 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی وضعیت محورهای ارتباطی صورت گرفت:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از راه‌های ارتباطی غرب استان

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی غرب استان از فعالیت‌های راهسازی و پروژه‌های در دست انجام با هدف بررسی از وضعیت موجود آنها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره ‌کل راه و شهرسازی مازندران، عبداله بهادری در بازدید خود از محورهای ارتباطی غرب استان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه خاص حمل و نقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راههای غرب استان، از نزدیک از فعالیت ها و پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش های مختلف راهسازی، ساختمانهای دولتی و راه روستایی بازدید و در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

 عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در این بازدید اظهار داشت : محورهای ارتباطی این استان جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم، در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان از هیچ کوششی دریغ نکنیم .

وی تصریح کرد : با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله رامسر، نوشهر، چالوس و ... می‌طلبد تا راههای ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ضرورت افزایش ارتقاء ایمنی راه‌های غرب مازندران گفت :  غرب استان به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.

بهادری با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در مازندران به‌منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، اظهارکرد: توسعه زیرساخت‌های این استان در تمامی بخشهای حمل و نقل به‌ویژه محورهای ارتباطی، جزاولویت های دولت و وزارت راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه ساخت و توسعه راهها در غرب استان اشاره و یادآور شد : پروژهای  متعدد راهسازی در غرب استان در دست اجراء بوده که انشاء اله با بهره برداری  از این پروژه ها شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان باشیم . 

گفتنی است : بازدید از بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی  تنکابن، پل چالکرود ( تنکابن ) – پل لشتو – پل پسنده (تنکابن ) از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید مدیر کل  و هیئت همراه قرار گرفت و همچنین جلسه ای به منظور بررسی و رفع موانع اجرایی پروژه های راهسازی با فرماندار شهرستان رامسر برگزار گردید.

نظر شما