شناسهٔ خبر: 51967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طی این هفته برگزار شد:

نخستین ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۹۷

نشست رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری نخستین ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۳۹۷ در طی این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید داود دانشمند گفت: در طی این هفته دکتر مصطفی‌زاده با ۶ نفر از شهروندان دیدار داشتند.

وی افزود: در ابتدا اولین ملاقات مردمی سال ۱۳۹۷ در روز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه با یک نفر از مراجعه‌کنندگان که مربوط به حوزه عمران و بهسازی شهری بود با حضور مدیرکل و مهندس همتی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری برگزار شد. 

دانشمند تصریح کرد: دو مورد دیگر از دیدارهای مردمی در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین با حضور دکتر مصطفی‌زاده و آقای ایران پناه سرپرست مدیریت املاک و حقوقی برگزار شد.

وی گفت: امروز چهارشنبه نیز ۳ مورد آخر ملاقات مردمی مدیرکل در این هفته با موضوع مسکن و ساختمان و با حضور مهندس عمادیانفر سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان انجام شد.

رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان گفت: دکتر مصطفی‌زاده برگزاری مستمر و مداوم ملاقات مردمی را در سال جدید از ضروریات دانسته و تسریع در رسیدگی به درخواست ایشان را از مدیران و کارشناسان خواستار شد.

گفتنی است افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان جناب آقای دکتر مصطفی‌زاده هستند می‌توانند با مراجعه به سایت www.nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام نمایند و ثبت‌نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود و لازم نیست تا مراجعه‌کنندگان برای ثبت درخواست به صورت حضوری و با صرف وقت و هزینه به اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مراجعه کنند. 

نظر شما