شناسهٔ خبر: 52220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و نظارت اداره راهداری استان تهران خبر داد:

کسب مقام اول استان تهران در ترددهای طرح نوروزی سال ۹۷

تردد معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران از کسب مقام اول استان تهران در ترددهای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای استان تهران، کیهان یاسمی معاون فنی و نظارت این اداره کل از کسب مقام اول استان تهران در ترددهای طرح نوروزی خبر داد.

یاسمی افزود: تعداد ۶۲ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۶۹ تردد وسایل نقلیه در ایام نوروز صورت گرفته که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۸.۲ درصد افزایش داشته است که استان تهران در این شاخص رتبه اول را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران در ادامه افزود: میزان تردد خودروهای ورودی به استان تهران در این ایام ۶ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۶۹۶  دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است. استان تهران در این شاخص نیز رتبه اول را در کل کشور کسب نموده است.

وی در ادامه عنوان کرد: میزان تردد خودروهای خروجی از استان تهران در ایام طرح نوروزی ۶ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۵۱۴ دستگاه بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳.۷ درصد افزایش داشته است. استان تهران در این شاخص رتبه اول را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

یاسمی گفت: میانگین تردد ساعتی در ایام طرح نوروزی یک هزار و ۱۲۵ وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۳ درصد افزایش داشته که استان تهران در این شاخص رتبه دوم را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

نظر شما