شناسهٔ خبر: 52317 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

پورفخری خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در سال ۹۶ و ثبت ركورد تخليه و بارگيری در فروردین ۹۷

پور فخری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان از افزایش ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در سال ۹۶ خبر داد و گفت: در روز 27 فروردین سال جاری میزان تخلیه و بارگیری به عدد ۱۲۲۰ دستگاه واگن رسید كه این ركورد از زمان تأسیس این اداره كل تاكنون به دست نیامده و نشان‌دهنده روند روبه رشد عملكرد راه‌آهن هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه‌آهن هرمزگان، محمد پور فخری با اعلام این خبر اظهار داشت: جابجایی مسافران در دوازده‌ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است كه این جابجایی به‌وسیله ۲۹۰۰ رام قطار به‌صورت رفت‌وبرگشت از مبادی تهران،اصفهان و مشهد انجام‌گرفته است.

وی افزود: همچنین تعداد ۶۷۶۰ خودرو در این مدت به‌وسیله واگن‌های خودروبر حمل شده است.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان با اشاره به آمار كل مسافر جابجا شده در ناحیه هرمزگان طی ایام نوروز ۹۷ بیان داشت: جابجایی۷۵۲۱۹ نفر به‌وسیله ۱۶۰ رام قطار انجام‌شده است و ۱۰۴۰ خودرو در این مدت به‌وسیله واگن‌های خودروبر حمل گردیده است.

پور فخری خاطرنشان کرد: با شروع سال كاری جدید و اعلام برنامه حمل بیش از۳۰ میلیون تن جهت اداره كل راه‌آهن هرمزگان اهمیت موضوع در ابتدای سال كاری جدید توسط مدیریت كل راه‌آهن هرمزگان طی جلسه‌ای به روسای ادارات، گروه‌ها و سایر کارکنان اداره كل یادآور شد كه این امر موجب شد تمام شاخص‌های حمل‌ونقل اداره كل راه‌آهن هرمزگان در هفته چهارم فروردین مثبت شده و رشد قابل‌توجه ای را نشان دهد.

 وی یادآور شد: این رشد به‌گونه‌ای بود كه در روز ۹۷.۱.۲۷ میزان تخلیه و بارگیری به عدد ۱۲۲۰ دستگاه واگن رسید كه این ركورد از زمان تأسیس این اداره كل تاكنون به دست نیامده و نشان‌دهنده روند روبه رشد عملكرد راه‌آهن هرمزگان است.

 در پایان پور فخری اظهار امیدواری كرد با این روند عملكرد انشا الله نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش  چشمگیر میزان تخلیه و بارگیری و تن كیلومتر حمل شده خواهیم بود.

نظر شما