شناسهٔ خبر: 52623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه بازدید از مراحل پایانی احداث بوستان ولایت اعلام شد

تشکیل خانه گفت و گو در ساری

بازديد مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از راه اندازی خانه گفت و گو در یکی از ساختمان های تاریخی بوستان ولایت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان، در حاشیه بازدید از مراحل پایانی احداث بوستان ولایت در محل سابق پادگان ارتش ساری، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مختلف و به هنگام شهرداری ساری در حوزه‌های مختلف شهری و مقوله خطیر بازآفرینی، از راه‌اندازی خانه گفتگو دریکی از ساختمان‌های  تاریخی بوستان ولایت در آینده نزدیک خبر داد.

بهادری در ادامه افزود : خانه گفتگو باهدف ایجاد فضای  گفتگو بین  متخصصان و حرفه مندان  عرصه  معماری و شهرسازی و سایر حوزه‌های مرتبط شهری ازجمله فرهنگی، اجتماعی  و اقتصادی که مبتلا به شهرها هست راه‌اندازی خواهد شد .

وی همچنین ارتقاء  کیفیت زندگی  شهروندان و تقویت انجمن‌ها و مؤسسات تخصصی در این عرصه از اهداف اصلی ایجاد این مجموعه دانست.

بهادری افزود:حسب تأکیدات دکتر آخوندی  وزیر راه و شهرسازی بر ساخت مکان‌های فرهنگی و اجتماعی عمومی در شهرها، می‌توان بهره‌برداری از خانه گفتگو را به‌عنوان نقطه عطفی در حوزه بازآفرینی شهری  استان تلقی نمود که اثرات سازنده‌ای برای مجموعه مدیریت شهری در استان خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود  بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از بوستان ولایت ساری با حضور رازجویان مدیرکل محترم دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری انجام شد.

نظر شما