شناسهٔ خبر: 52732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) میزبان اردوی معارف جنگ ارتش

بندر امام‌خمینی جانشین فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با فرماندهان، اساتید و دانشجویان دانشکده‌های افسری برای شرکت در دوره آموزشی معارف جنگ طی هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جانشین فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در معیت فرماندهان، اساتید و دانشجویان دانشکده‌های افسری به‌منظور شرکت در دورهٔ آموزشی معارف جنگ طی هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) حضور یافتند.

امیر دریادار حسنی مقدم در جریان این اردوی یک هفته‌ای که بخش دریایی آن به مدت دو روز با همکاری این اداره کل در مجتمع بندری امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، به تبیین اهمیت و نقش نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و جایگاه استراتژیک بندر امام خمینی (ره) و آبراه خورموسی در آن دوران پرداخت.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال فرهنگ غنی معارف جنگ به نسل جدید، انتقال تمامی مؤلفه‌های علمی، مهارتی از جمله اعتقادی و دینی را که موجبات ایستادگی و پیروزی نیروهای ارتش اسلام در مقابله با متجاوزان گردید، از جمله اهداف مهم برگزاری اردوی معارف جنگ در این مجتمع بزرگ بندری عنوان کرد.

شایان‌ذکر است که این اردو هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس با شرکت بیش از سه هزار نفر از اساتید و دانشجویان دانشکده‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌منظور آشنایی ابعاد مختلف جنگ در محور دریایی برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها:

نظر شما