شناسهٔ خبر: 52747 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سید قاسم بی‌نیاز تشريح كرد:

توضيح درباره جايگاه فخریه کاشان در وزارت راه و شهرسازی

اصغر فخریه کاشان مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با تکذیب خبر استعفای اصغر فخریه کاشان گفت: وی اکنون به عنوان مشاور وزیر راه و شهرسازی مشغول به کار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از فارس، سید قاسم بی‌نیاز  درباره استعفای اصغر فخریه کاشان از سمت قائم‌مقامی وزیر راه و شهرسازی و وجود برخی ابهامات در این باره توضیح داد: پس از مصوبه بهمن‌ماه سال قبل که از سوی سازمان امور اداری و استخدامی صادر شد، پست قائم‌مقامی در دستگاه‌های دولتی حذف شد.

وی‌ ادامه داد: پس از ابلاغ این بخشنامه به وزارت راه و شهرسازی ضرورت داشت آقایان فخریه کاشان به عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل و اصغری مهرآبادی به عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، تعیین‌تکلیف شوند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه افزود: در این راستا پیگیری‌های زیادی انجام شد که آقای فخریه کاشان را نگهداریم، اما به دلیل آنکه این پست حذف شده بود درواقع آقای کاشان از سمت قائم مقامی استعفا داد، ولی کماکان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور تأمین مالی و امور بین‌الملل است.

بی‌نیاز تصریح کرد: فخریه کاشان در حال حاضر در ایران است و موضوع پروژه قرارداد بوئینگ را پیگیری می‌کند.

وی یادآور شد: مواردی که به تازگی در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود مبنی بر اینکه وی از ایران رفته است و غیره، همه شایعاتی بیش نیست‌ و صحت ندارد.

نظر شما