شناسهٔ خبر: 52888 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حضور همیشگی راهداران در صحنه‌های حوادث غیرمترقبه

راهداری زلزله ٥/٢ ریشتری كه در نخستین ساعات روز ١٢ اردیبهشت در محدوده شهرستان سی سخت رخ داد به بخش‌هایی از این منطقه خسارت و آسیب‌هایی وارد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای راهداران تلاشگر و همیشه هوشیار اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان كهگیلویه و بویر احمد از لحظات اولیه وقوع زلزله با آمادگی كامل و با تجهیزات، امكانات و انواع ماشین‌آلات راهداری در منطقه حاضرشده و عملیات بازگشایی و ریزش برداری محورهای آسیب‌دیده را در كمترین زمان ممكن به انجام رساندند.

بر اساس این گزارش بخش‌هایی از محورهای ارتباطی یاسوج - اقلید، یاسوج - سی سخت، سی سخت - پادنا همچنین محور گردشگری كوه گل كه در اثر زلزله دارای ریزش‌های كوه بوده و رویه آسفالت در برخی مناطق تخریب گردیده بود به تلاش راهداران پاک‌سازی و عملیات بهسازی انجام تا جریان ترافیك و امدادرسانی و تردد امدادگران با سرعت ادامه یابد.

 این گزارش می‌افزاید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولین بخش سی سخت با حضور در جلسات ستاد بحران استان و شهرستان در تصمیم‌گیری‌های امدادی، نقش و مشاركت داشتند.

 گفتنی است راهداران پس از بازگشایی محورهای مواصلاتی آسیب‌دیده، با حضور در كنار نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس با امكانات ماشین‌آلاتی به عملیات امدادی مشغول خدمت‌رسانی شده و همچنان ادامه دارد.

نظر شما