شناسهٔ خبر: 52918 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در جریان برگزاری آیین پرچم رالی کریدور شمال-جنوب مطرح شد:

اعلام رضایت هند از کیفیت بالای جاده‌های ایران برای ترانزیت

سفیر هند سوراب کومار سفیر کشور هند در جریان برگزاری آیین پرچم رالی کریدور شمال-جنوب اظهار داشت: جاده‌‌های ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ضمن تسهیل فرایند ترانزیت و عبور کالا، خلاهای ریلی کریدور را تا زمان تکمیل  قسمت‌های باقیمانده خطوط راه‌آهن پر می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سوراب کومار سفیر کشور هندوستان در آیین پرچم مسابقه رالی دوستی کریدور شمال-جنوب از اقدمات و حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی ایران برای برگزاری این مسابقه رالی و کشور آذربایجان برای همکاری‌های صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه رالی بیان پیام صلح و دوستی بین کشورهای هند، ایران، آذربایجان و روسیه است.

وی در ادامه حضور مردم ایران در طول مسیر برگزاری مسابقه رالی را تحسین بر انگیز خواند و تصریح کرد: ایران بهترین مردم جهان را دارد به طوری که آنها در طول مسیر مسابقه به گرمی از شرکت کنندگان  استقبال می‌کنند.

سفیر کشور هند در ادامه بیان داشت: جاده‌‌های ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و فرایند ترانزیت و عبور کالا را هموار و خلاهای مسیر ریلی را تا زمان تکمیل  قسمت‌های باقیمانده خطوط راه‌آهن را پر می‌کند.

سوراب کومار خاطرنشان کرد: البته با همکاری کشور آذربایجان و ایران اتفاقات خوبی برای تکمیل خطوط ریلی ریلی کریدور شمال-جنوب طی سال‌های پیش رو رخ خواهد داد.

وی راه‌اندازی کریدور شمال-جنوب را برای کشور‌های عضو بسیار مهم دانست و گفت: راه‌اندازی این کریدور موجب رونق اقتصادی و توسعه کشورهای پیرامون می‌شود. همچنین به اشتغال‌زایی، توسعه اقتصادی و روابط تجاری کشورهای عضو کمک می‌کند.

سفیر کشور هند در پایان نسبت به راه‌اندازی کریدور شمال-جنوب در راستای نیل به اهداف پیش‌بینی شده ابراز امیدواری کرد و از بخش خصوصی ایران، آذربایجان، روسیه و هند تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما