به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، علیاكبر آشوری رئیس مركز مدیریت راههای كشور با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به افزایش ظرفیت عملكردی بخش پاسخگویی سامانه ۱۴۱، كل تماسهای تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ در فروردینماه سال ۹۷ بالغبر ۱۶۵ هزار و ۳۶۶ بوده است كه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲ / ۳۸ درصد افزایش نشان میدهد.
آشوری در خصوص سهم سامانههای اطلاعرسانی اینترنتی ۱۴۱ در مدت مذكور بیان كرد: بالغبر ۹ میلیون و ۴۲۹ هزار بازدید كاربران از سایت www.۱۴۱.ir، تعداد ۷۸۵ هزار و ۵۶۱ درخواست كاربران در اپلیكیشن همراه ۱۴۱ ثبت گردیده است.
وی همچنین افزود: كل پیامك ارسالشده به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ بالغبر ۳۵۴ هزار و ۴۴۴ پیامك بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از رانندگان و مسافران جادهای درخواست كرد تا برای سفری ایمن و با آرامش خاطر قبل از سفر حتماً از وضعیت راههای كشور از طریق سامانههای جامع ۱۴۱ مطلع شوند.
گفتنی است در راستای توجه به حقوق شهروندی و دسترسی آزاد هموطنان به اطلاعات جادهای، در سامانه جامع اطلاعرسانی ۱۴۱ اطلاعات مربوط به تصاویر لحظهای از وضعیت ترافیكی راههای كشور و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران ارائه شده است.
نظر شما