شناسهٔ خبر: 53123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی این هفته برگزار شد:

ملاقات مردمی مدیران راه و شهرسازی خراسان شمالی

نشست رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری ملاقات مردمی مدیران راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم طی این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید داود دانشمند بیان کرد: در این ملاقات که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، ۵ شهروند با مدیران سه حوزه شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان دیدار داشتند.

وی گفت: یک ملاقات با دکتر دادجو مدیر واحد شهرسازی و معماری در مورخه ۱۷ اردیبهشت انجام گرفت و در همان روز نیز یک ملاقات با سرپرست مدیریت املاک و حقوقی این اداره کل صورت پذیرفت.

دانشمند تصریح کرد: همچنین سه ملاقات با مهندس عمادیان فر سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان در تاریخ امروز ۱۸ فروردین برگزار شد.

رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در این ملاقات‌ها مدیران سه حوزه پس از شنیدن صحبت‌های مردم به‌صورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و اجابت درخواست‌های ارباب‌رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر نمودند.

نظر شما