شناسهٔ خبر: 53329 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

علایی خبر داد:

بهینه‌سازی شبکه مخابرات سایت ساختمان مرکزی مجتمع بندری امام خمینی (ره)

محمد علی علایی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به مشتریان جامعه بندری و تکریم ارباب‌رجوع، ضمن بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت در سایت ساختمان مرکزی مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ظرفیت واگذاری سرویس‌های مخابراتی در این سایت افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، محمدعلی علایی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اهمیت گسترش خدمات ارتباطی، اظهار کرد: بهینه‌سازی و ارتقاء کیفیت نگهداری تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی از اهداف مهم و استراتژیک این واحد است که با تلاش کارشناسان اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابرات و الکترونیک پیگیری می‌شود.

 علایی افزود: این فعالیت‌ها پس از کارشناسی دقیق در بخش فنی اداره و تهیه طرح مربوطه در قالب فرآیند اجرایی ارتقاء مرکز تلفن سایت مذکور انجام پذیرفته است.

وی در تشریح عمده فعالیت‌های انجام گرفته برای بهینه‌سازی شبکه مخابراتی عنوان کرد: نصب یک دستگاه کابینت پریفرال جدید مربوط به مرکز تلفن mn۳۳۰۰ mxiii، نصب یک دستگاه mdf دیواری ۱۵۰۰ زوجی مطابق با تکنولوژی روز، سربندی کابل‌های mdf و اتصال آن به کابینت‌های مرکز تلفن، حذف سه پست قدیمی و کابل‌های فرسوده مربوطه و شناسنامه سازی و تهیه کتابچه فنی خطوط آن مرکز را از اهم این موارد برشمرد.

معاون فنی و نگهداری در تشریح مزایای حاصل از اجرای این طرح بیان کرد: افزایش ظرفیت خطوط تلفن به میزان ۳۵ درصد، سهولت در انجام فرآیند تعمیر و نگهداری و کاهش زمان خارج از سرویسی خطوط و بهینه‌سازی و سامان بخشی شبکه کابلی از جمله مزیت‌های اجرای این طرح هستند.

وی اذعان کرد: ارتقا و روزآمدی تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی با هدف خدمات‌رسانی به مشتریان و صاحبان کالا در این مجتمع بزرگ بندری، از جمله اهم اهداف این اداره کل است که ارتقای رضایتمندی مشتریان و رونق فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کالا را در پی خواهد داشت.

علایی در پایان از زحمات و تلاش سرپرست اداره تجهیزات و کلیه روسا و کارشناسان آن اداره در خصوص انجام مطالعات، ارتقاء کیفی و کمی خدمات، نگهداری و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما