شناسهٔ خبر: 5334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری استان قم خبر داد:

تکمیل روکش و بهسازی بزرگراه قم-سلفچگان-راهجرد تا پایان ۹۴

قیر و آسفالت مدیر راهداری استان قم با بیان اینکه عملیات بهسازی و روکش آسفالت قطعه میانی بزرگراه قم –سلفچگان اجرایی شد گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت قطعه میانی این بزرگراه (حدفاصل سنبل آباد – تقاطع غیر همسطح) به طول تقریبی ۵ کیلومتر در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهر سازی استان قم، اکبر سلیمیان مدیر راهداری این اداره کل با اعلام اجرای عملیات بهسازی وروکش آسفالت قطعه میانی بزرگراه قم – سلفچگان توضیح داد : به دلیل اضمحلال و موزاییکی شدن آسفالت این قطعه از بزرگراه مذکور عملیات بهسازی آن به طول تقریبی ۵ کیلومتر و عرض ۸ متر در دستور کار قرار گرفت .

سلیمیان زمان آغاز اصلاح این قطعه از مسیر بزرگراه قم – سلفچگان را دهه نخست اسفند ماه سالجاری عنوان کرد و افزود : با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و ترافیک سنگین این بزرگراه در صورت مساعد بودن شرایط جوی انشاالله تا ۲۵ اسفند ماه سالجاری آماده بهره برداری می شود .

مدیر راهداری استان قم توضیح داد: اجرای عملیات بهسازی قطعه میانی این بزرگراه در قالب قرارداد اصلاح و روکش  آسفالت محور قم – سلفچگان –راهجرد (در دولاین رفت و برگشت ) دیده شده است .

وی هزینه اجرایی این طرح  را بالغ بر ۱۳۰ میلیارد عنوان کرد و افزود : باتوجه به روند مناسب اجرای این طرح امید است تا پایان سال ۹۴ روکش و بهسازی بزرگراه قم-سلفچگان-راهجرد تکمیل و به بهره برداری کامل برسد .

سلیمیان در پایان خواستار همکاری بیشتر رانندگان عبوری از این مسیر با مجریان طرح شد و گفت :با توجه به اینکه بزرگراه قم – سلفچگان – راهجرد از مسیر های پر تردد استان است ؛ رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان در مواجهه با مجریان طرح راهداری نوروزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظر شما