شناسهٔ خبر: 53643 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

مدیرعامل ایران‌اير نمونه بارز توجه دولت به اختصاص پست‌های مدیریتی به زنان/ تشکر از وزیر راه و شهرسازی به خاطر انتصاب درست

فرزانه شرفبافی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مثبت موفقیت مدیر عامل زن هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آمار حضور بانوان در پست‌های مدیریتی گفت: باید از وزیر راه و شهرسازی به خاطر این انتصاب تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سکینه الماسی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اشاره به تعهد دولت در خصوص اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به بانوان در دولت دوازدهم گفت: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز توجه دولت به اختصاص پست‌های مدیریتی به زنان است.

وی ادامه داد: خانم شرفبافی در یکی از مهمترین پست‌های مدیریتی حضور پیدا کردند، بالاخره اداره هما با شرایط سخت و پیچیده گذشته، كار دشورای بود اما تدابیر و عملكرد خانم شرفبافی در ده‌ ما گذشته همچون برگزاری موفق عملیات حج در روزهای ابتدای یپذیرش مسئولیت‌، جلوگیری از ایجاد روزنه‌های رانتی در هما، خرید و تحویل هواپیما‌ها، افتتاح كترینگ‌ و ایجاد طرح ها و تحولات جدید از اقدامات مهم این مدیر زن است.

این نماینده مجلس افزود: البته كه خانم شرفبافی با وجهه علمی و تخصصی که دارد هواپیمایی جمهوری‌اسلامی ایران را با وجود مشكلات و حواشی فراوان به شرایط قابل قبولی رسانده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به ابعاد بین المللی استفاده از حضور زنان در پست های مدیریتی کشور گفت: وقتی ما برای مذاکرات یا دیدارها به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی سفر می‌کنیم با افتخار از خانم شرفبافی نام می‌بریم. 

الماسی ادامه داد: باید از وزیر راه و شهرسازی بخاطر معرفی یک مدیر زن توانمند و متخصص به عرصه مدیریتی كشور تقدیر و از حمایت‌های او تشکر کرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس افزود: همواره باحضور زنان در نهادهای تصمیم‌ساز و اجرایی شاهد شکوفایی استعداد‌ها، روان‌سازی و پویایی بودیم.

نظر شما