شناسهٔ خبر: 53697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در كرمان صورت گرفت؛

کلنگ ساختمان جدید دفتر منطقه جنوب شرق مرکز تحقیقات به زمين زده شد

کلنگ زنی مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید دفتر منطقه جنوب شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مديركل راه وشهرسازی كرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی كرمان، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید دفتر منطقه جنوب شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حضور شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدمهدی بلوردی مديركل راه وشهرسازي كرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

محمدمهدی بلوردی مديركل راه و شهرسازی كرمان بر عزم جدی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برای ایجاد بستر لازم در جهت توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی دفتر جنوب شرق مرکز در راستای رفع نیازهای علمی و تحقیقاتی استان تاکید و ابراز امیدواری کرد تا براساس ظرفیت‌های قانونی در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی ساخت زمین مورد نظر در شهر کرمان آغاز شود.

همچنین محمدشکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تقدیر از تمهیدات مديركل راه و شهرسازی كرمان گفت: یکی از مقدمات ارائه خدمات موثر و بهینه پژوهشی و تحقیقتی ایجاد امکانات سخت افزاری پیش نیاز اعم از ستاد اداری و به ویژه راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی است.

وی تقارن این اقدام مهم را با روزهای پایانی ماه بزرگ شعبان و حلول ماه مبارک رمضان، مایه خوشحالی مضاعف دانست.

 

نظر شما