شناسهٔ خبر: 53731 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با محوریت بررسی مستندسازی روند مرمت خانه فاضلی ساری؛

جزییات نشست‌های تخصصی جستاری در بازآفرینی شهری پایدار

جلسه اولین نشست آموزشی از مجموعه نشست های تخصصی جستاری در بازآفرینی شهری مازندران ، با محوریت بررسی مستندسازی روند مرمت خانه فاضلی ساری با حضور کارشناسان ستادی و ادارات شهرستانی تابعه در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط  عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران ، سعید میرزاپور رئیس اداره عمران و بهسازی شهری این اداره کل در اين نشست ضمن بیان فعالیت های مختلف در راستاي اجرايی شدن برنامه هاي بازآفرینی شهری پایداردر استان مازندران، فعاليت در بافت های فرسوده و عرصه های  ناكارآمد شهرهای استان را به عنوان اولويت اصلي اداره كل قلمداد نمود و افزود:  از این رو تلاش می شود تا با رویکرد مجموعه تبیینی و تحقیقی جستاری در بازآفرینی شهری مازندران در راستای  ارتقاء کیفیت آشنایی کارکنان و فعالان در این حوزه ، فعالیت های مختلف انجام بپذیرد.

وی در ادامه افزود:  اقدام اخیر مرتبط با رویکرد امور ترویجی و کابردی می باشد که توسط شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری در حال انجام می باشد.

گفتنی است در این نشست مستندسازی روند مرمت خانه تاریخی فاضلی با داوری دکتر رستمعلی پاکدامن و ارائه آقایان امید منصوری و سعید نعمت پور به بحث گذاشته شد و  همچنین  کارشناسان نظرات خود رابیان  نمودند.

نظر شما