شناسهٔ خبر: 53891 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهرستان خرمدره انجام شد:

لکه‌گیری و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان خرمدره استان زنجان

لکه گیری رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خرمدره استان زنجان گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه راه‌های روستایی نقش مهمی در آبادانی روستاها دارد و وضعیت اقتصادی شهرستان خرمدره را بهبود می‌بخشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، علیرضا وقفچی افزود: از ابتدای امسال تاکنون لکه‌گیری محور روستایی اردجین با استفاده از ۱۰۰ تن تناژ آسفالت مصرفی و همچنین اصلاح افتادگی شانه راه و اصلاح محور روستایی اردجین به طول ۲۰ کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خرمدره انجام گرفته است.

به گفته وی راه‌های روستایی از مهمترین مسیرهای این شهرستان هستند که برای کنترل، حفظ و نگهداری از این مسیرها  بازدید و سرکشی‌های روزانه صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خرمدره تصریح کرد: تعمیر و جاگذاری دریچه آب زیرگذر راه‌آهن، کاشت ۴۰۰ اصله درخت در حاشیه لاین شمالی محور آزادراه زنجان – قزوین، تسطیح و اصلاح راه ارتباطی روستای مغول آباد تا آرانانج و تعامل و همکاری با فرمانداری و سایر ارگان‌های شهرستان خرمدره از جمله نیروی انتظامی به منظور انجام عملیات خاک‌برداری و تسطیح میدان تیر واقع در روستای فلج از جمله مهمترین اقداماتی است که از ابتدای امسال در دستورکار قرار گرفته است.

وقفچی تأکید کرد: ماشین‌آلات راهداری این شهرستان به طور شبانه‌روزی در کیلومتر ۷۷  لاین شمالی و جنوبی محور آزادراه زنجان – قزوین مستقر بوده و کشیک‌ها و گشت‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به طور روزانه در محورهای حوزه استحفاظی فعال هستند.

نظر شما