شناسهٔ خبر: 53914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محمدزاده خبر داد:

۱۱ جلسه ملاقات با همکاران در یک بازه زمانی یک‌ماهه

ملاقات مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال به‌منظور برقراری ارتباطات موثر درون‌سازمانی و تجمیع نظرات کارشناسی همکاران، برنامه‌ای مستمر برای ملاقات با تمام حوزه‌های اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، محمدنادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در این باره گفت: امید و مشارکت در سطوح تمام سازمان‌های دولتی از پایه‌های اصلی سرمایه‌های اجتماعی است که نمی‌بایست دچار تزلزل شود.

وی بیان کرد: گفت و گو به ما می‌آموزد تا مدل‌های حل مسئله را تغییر بدهیم و کارشناسان گاهی به دلیل ارتباطات  مستقیم با شهروندان می‌توانند به بهترین وجهی کارگشا باشند.

محمد زاده در جلسه‌ای سه‌ساعته با اعضای شورای معاونین به تحلیل پیشنهادهای عمومی همکاران پرداخت و دستور داد اعضای شورای معاونین طی دو جلسه آتی نیز برای بررسی پیشنهادات شخصی گرد هم جمع شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: همکاران ما مهمترین رکن ادارات کل هستند، ادارات کل نباید محل انباشت مسائل حل نشده باشد، دیالوگ راه‌حل‌ها را نشان داده و در کمترین حالت مانع بروز خشم و نارضایتی می‌شود.

لازم به ذکر است این ملاقات که ۳۱ ساعت کاری به طول انجامید و شامل ۳۱۸ نظر ( ۲۷۲ نظر کارشناسی و ۴۶ نظر عمومی ) بوده با اهداف دیگری از قبیل ایجاد روحیه شادابی و نشاط، برآیند گرفتن از انتظارات سازمانی و استخراج دستورالعمل‌های کاربردی برگزارشده است.

همچنین گفتنی است مدیران و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خواستار برگزاری این ملاقات به‌صورت میانگین سالانه حداقل دو بار هستند.

نظر شما