شناسهٔ خبر: 54175 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان قزوین:

انجام لکه‌گیری‌ محور قزوین– تهران/ سرویس‌دهی ۲۲۰ اتوبوس به زائران حرم امام (ره)

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: راهداری استان درخصوص اعزام زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) اقدامات لازم را به عمل آورده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، افشین پیرنون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین درخصوص اقدامات صورت گرفته برای اعزام زائران به مرقد بنیانگذار جمهوری‌اسلامی در سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: در این خصوص هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌ها برای تامین اتوبوس بابت اعزام زائران حرم امام خمینی (ره) انجام گرفته است.

وی افزود: در همین زمینه همچنین در تمامی محورها گشت‌های راهداری فعال است و عوامل راهداری در طول مسیر حضور داشته تا در صورت هرگونه مشکل آماده ارائه سرویس باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین درخصوص دیگر اقدامات صورت گرفته در این روز گفت: لکه‌گیری، خط‌کشی‌ها و اقدامات امینی در تمام مسیر به سمت تهران صورت گرفته است تا با نظارت کامل مشکلی از این بابت زائران حرم امام راحل نداشته باشند و سفری ایمن را سپری کنند.

وی ادامه داد: در استان مشکلی برای اعزام مسافران به حرم امام خمینی (ره) نداشته و در حال حاضر ۲۲۰ دستگاه اتوبوس آماده ارائه سرویس به زائران هستند.

نظر شما