شناسهٔ خبر: 54396 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

میهمانان پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

حضور مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پایگاه خبری/ تجلیل از رویکرد پایگاه خبری در گسترش اطلاع‌رسانی به مردم

بازدید مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در گفت‌وگو با این رسانه و طرح مسائلی در ارتباط با توسعه شهر فرودگاهی پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز شنبه ۱۹ خرداد ماه از پایگاه خبری بازدید کرد.

وی با حضور در پایگاه خبری ضمن بازدید از تحریریه به گفت‌وگو درباره شهر فرودگاهی و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) پرداخت.

آدم نژاد در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت خبررسانی و ارتباط با مردم گفت: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از زمانی که تاسیس شده رویکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی از جمله وزارتخانه‌هایی است که ارتباط زیادی با مردم دارد. بخش مختلف این وزارتخانه در ایجاد زیرساخت و جابجایی کالا و مسافر فعالیت می‌کنند، فکر ن‌ی کنم فردی وجود داشته باشد که از خدمات این وزارتخانه بی نصیب بوده باشد.

آدم نژاد افزود: بنابراین ضرورت دارد که وزارتخانه با مردم ارتباط مستمر و زنده‌ای داشته باشد که پایگاه خبری با همین رسالت تاسیس شده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی در این گفت‌وگو همچنین مسائلی را در ارتباط با توسعه شهر فرودگاهی، وضعیت مشارکت با شرکت‌های خارجی پس از خروج آمریکا از برجام، سازماندهی امور فرودگاهی و پروازهای حج مطرح کرد که در اخبار بعدی منتشر خواهد شد.

نظر شما