شناسهٔ خبر: 54470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای نخستین بار در کشور:

تمامی اطلاعات مورد نیاز بخش مدیریت مسکن در دسترس عموم قرار گرفت

مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: با اقدام مناسب و اصولی حوزه مدیریت مسکن و ساختمان این اداره کل، تمام اطلاعات لازم در بخش ساخت، مدیریت و نظارت مسکن و ساختمان در سایت این اداره کل در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: با اقدام مناسب و اصولی حوزه مدیریت مسکن و ساختمان این اداره کل، تمام اطلاعات لازم در بخش ساخت، مدیریت و نظارت مسکن و ساختمان در سایت این اداره کل به نشانی www.markazi.mrud.ir در معرض دید عموم قرار گرفت.

شارقی با اعلام این خبر افزود: اطلاعات لازم و مورد نیاز از ادارات و نهادهای ذیربط شامل صنعت، معدن تجارت و ادارات کل استاندارد و فنی اجرایی، انجمن انبوه‌سازان، شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری، انواع تولیدکنندگان آسانسور، سازمان نظام‌مهندسی و کانون کاردان‌ها جمع‌آوری و پس از ویرایش در سایت این اداره کل برای دسترسی عموم قرار داده شده است.

وی تأکید کرد: همچنین پیگیری امور مربوط به قراردادهای مشارکتی، طرح جامع بانک اطلاعات ساختمان و مسکن توسط مشاوران ذیصلاح، آخرین اصلاحات قانون پیش‌فروش ساختمان و مسکن و سایر اطلاعات لازم به همراه فرم‌های مربوط در دسترس عموم در این سایت برای کاهش تردد مراجعه‌کنندگان قرار دارد.

نظر شما