شناسهٔ خبر: 54747 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان:

محور بندرعباس - سیرجان از مهمترین محورهایی است که طرح خط کشی در آنها اجرا شد

میرداد میردادی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: محور بندرعباس - سیرجان حد فاصل میدان شهید نامجو به سمت دشت امام و محور بندرعباس به میناب از مهمترین محورهایی است که طرح خط کشی در آنها اجرا شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای هرمزگان، میردادی گفت:  محور بندرعباس سیرجان حد فاصل میدان شهید نامجو به سمت دشت امام و محور بندرعباس به میناب از مهمترین محورهایی است که طرح خط کشی در آنها اجراء شده است .

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان افزود : نصب ۱۵۷۰ متر گاردریل، ۲۷۰۰ متر نیوجرسی ،۱۱۳۲۸ عدد علائم اخطاری، انتظامی،  خطر نمای پل، مسیر نما و گروهبانی  و همچنین  ۵۰۰۰ بازتاب چشم گربه ای از دیگر اقدامات این حوزه از ابتدای سال تاکنون در جاده‌های استان است .

وی ادامه داد: همچنین نگهداری روشنایی ۸ تونل، نگهداری ۳۴ برج نوری و ۵۲ کیلومتر روشنایی جاده های استان از دیگر اقدامات راهداری در جاده های استان است .

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود: این طرح ها در حوزه ایمنی راه و حریم معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای و با هدف افزایش کیفیت جاده های استان اجرا شد .

میرداد میردادی در پایان با اشاره به اینکه علائم زبان گویای جاده می‌باشد گفت: ایمنی راه و ترافیک بعنوان یکی از حوزه های اهمیت عمومی در هر جامعه و بخشی از پیش نیازهای اساسی هر فرد در جامعه تلقی می شود و همچنین راه بعنوان شریان اصلی اقتصاد در هر کشور نقش عمده ای را ایفا می‌کند .

 

 

 

 

Sent from Yahoo Mail. Get the app

نظر شما