شناسهٔ خبر: 54751 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تعطیلات عید فطر صورت گرفت:

ثبت ۱۹۳ هزار تردد در استان اردبیل/ جابجایی حدود ۱۲ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی

تردد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات عید سعید فطـر ۱۹۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در تعطیلات عید سعید فطـر ۱۹۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد از ۲۴ تا پایان روز ۲۶ خرداد توسط ۶۴ دستگاه ترددشمار به ثبت رسیده افزود: در تعطیلات عید فطر ۱۰۳ هزار تردد وارد و ۹۰ هزار نیز از استان خارج شده است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه محور اردبیل به آستارا با ۶۳ هزار تردد، پرترددترین محور استان بود، تصریح کرد: ۴۹۳ تخلف در این ایام در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید که از این تعداد ۴۰۸ مورد برای اعمال قانون به پلیس‌راه ارسال شده است.

وی گفت: بیشترین تخلف نیز در محور آستارا به اردبیل بعد از تونل حیران با ۱۶۵ مورد به ثبت رسیده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ایمنی جاده‌ای در رانندگی را شرط اول داشتن سفری ایمن دانست و از مردم و مسافران خواست با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده‌ها را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و سایت اطلاع‌رسانی راه‌ها کسب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص جابجایی مسافران در ایام عید سعید فطـر نیز افزود: در مدت یاد شده ۱۱ هزار و ۹۰۷ نفر مسافر با هزار و ۶۴۱ دستگاه اتوبوس و سواری ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابجا شده‌اند.

نظر شما