شناسهٔ خبر: 5488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش برف در راه های مواصلاتی اهر

جاده/ برفروبی جاده‌های مواصلاتی رئیس اداره راه و شهرسازی اهر گفت: با توجه به بارش های روز گذشته و برودت هوا، رانندگان و مسافران باید با رعایت نکات ایمنی در جاده های مواصلاتی این شهرستان تردد کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان آذربايجانشرقي، مصیب زاده سه شنبه اظهار داشت: شب گذشته بارش برف در منطقه شروع وتا صبح امروز ادامه داشت که راهداران از اولین ساعات بارش مشغول برفروبی بودند .

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حاکم بودن چنین وضعیت آب و هوایی، رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند، با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه های پلیس راه و راهداران و داشتن لباس گرم و زنجیرچرخ و با سرعت مجاز، مسافرت خود را در جاده های این شهرستان انجام دهند که البته هم اکنون نیز رفت و آمد در این مسیرها با رعایت نکات ایمنی ادامه دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اهر ارتفاع برف در بعضی نقاط این شهرستان را ۱۵ سانتی متر اعلام و تصریح کرد: ۵۰ نفر از نیروهای راهداری با ۲۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی و برف روبی از دیروز در حال برف روبی و بازگشایی راه های مواصلاتی شهرستان اهر هستند.

نظر شما