شناسهٔ خبر: 54989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خبر داد:

۶ محور شهرستان ساوه لکه‌گیری شد

آسفالت رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه ازلکه گیری شش محور این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، ابراهیم مردانی با اعلام این مطلب گفت: از ابتدای سال تاکنون این محورها به حجم ۶۵ تن با آسفالت سرد برای پر کردن چاله‌های ایجاد شده لکه گیری شده‌اند.

ابراهیم مردانی افزود: محورهای قدیم ساوه- همدان، ساوه- تهران، ساوه- سلفچگان، ساوه- جلایر و ساوه طراز ناهید  و سه راهی آوه لکه گیری شده اند.

وی از شانه سازی  دو کیلومتر از محور ساوه- همدان  و ساوه طراز ناهید خبر داد و گفت: همچنین برای ایمن سازی نقاط پرتگاهی ۴ کیلومتر از محور روستایی قره چای به اکبر آباد در امتداد کیلومتر ۱۸تا ۲۲محور جلایر شانه سازی شده است.

مردانی  با بیان اینکه در این مدت ۱۴۲ تابلو علائم در کل حوزه شهرستان ساوه نصب شده است تصریح کرد: همچنین برای کاهش تصادفات و افزایش دید رانندگان در شب روشنایی کیلومتر ۲ تا ۸ محور ساوه- تهران، ۴۰ تیر در محور سلفچگان، ۲۰ تیر در محور همدان و ۸ تیر در محور تهران تعمیر شد.

وی با اشاره به انجام برنامه‌های فصل تابستان گفت: ادامه تعریض جاده قدیم ساوه- سلفچگان در تابستان در دستور کار است. این تعریض از سال گذشته شروع شده است که تاکنون از هر سمت جاده سه متر و به طول پنج کیلومتر از آن تعریض شده است

به گفته مردانی تسطیح و تیغ زنی راههای روستایی حوزه استحفاظی شهرستان  به طول ۱۰کیلومتر ، نصب و تعمیر گاردهای آسیب دیده  جهت رفع نقاط حادثه خیز واقع در جاده قدیم ساوه – تهران و ساوه – همدان و  اجرای نیوجرسی در محور روستایی اکبر آباد برای حذف نقاط پرتگاهی از جمله اقدامات اخیر بوده است.

نظر شما