شناسهٔ خبر: 55100 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آئینی در گفتگو با پایگاه خبری مطرح کرد:

تشریح آخرین اقدامات عمرانی در شهر جدید اندیشه/ انجام بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی و آسفالت معابر/ تهیه طرح اجرایی فاز ۱ پروژه پیاده راه سلامت

محمد آئینی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه طی دولت ۱۱ و ۱۲ اقدامات بسیار خوبی در جهت آماده‌سازی و آسفالت معابر در سایت مساکن مهر شهر جدید اندیشه انجام گرفته است گفت: طی این مدت پروژه‌هایی مانند ساخت حدودا یکصد هزار متر پیاده رو و ۵۰ هزار متر آسفالت معابر به منظور ارتقای کیفیت زندگی و ایجاد نشاط شهری انجام شده که تلاش است آئین بهره‌برداری از آن طی برنامه خاصی درهفته دولت به انجام برسد.

محمد آئینی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افتتاح مسجد حضرت بقیه‌اله (عج) با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و زیربنایی حدود یک هزار و ۳۵۰ متر مربع طی یک ماه گذشته در سایت مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه جانمایی این مسجد بسیار خوب و دقیق بود چراکه در نزدیکی پارک بانوان واقع شده و در محلی است که تا شعاع هزار متری آن مسجدی وجود ندارد.

آئینی در این باره افزود: همچنین در راستای تکمیل خدمات روبنایی مساکن مهر شهر جدید اندیشه یک باب مسجد و مدرسه ۲۰ کلاسه نیز در دست احداث داریم که تلاش است تا دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طی دولت ۱۱ و ۱۲ اقدامات بسیار خوبی در جهت آماده‌سازی و آسفالت معابر در سایت مساکن مهر شهر جدید اندیشه انجام گرفته است گفت: طی این مدت پروژه‌هایی مانند ساخت حدودا یکصد هزار متر پیاده رو و ۵۰ هزار متر آسفالت معابر به منظور ارتقای کیفیت زندگی و ایجاد نشاط شهری انجام شده که تلاش است آئین بهره‌برداری از آن طی برنامه خاصی درهفته دولت به انجام برسد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هم اکنون موفق به تهیه طرح اجرایی فاز ۱ پروژه پیاده راه سلامت در شهر اندیشه شده و اقدامات فاز ۲ را تا حدودی به انجام رساندیم که تلاش است هرچه زودتر شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه با مشارکت شهرداری باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با تأکید بر اینکه قطعا ساخت این پیاده راه بر ارتقای کیفیت محیط زندگی شهری در این شهر بسیار مؤثر است گفت: این پروژه که همانند یک ریه تنفسی برای شهر عمل می‌کند قطعا می‌تواند الگوی خوبی برای سایر شهرهای جدید در جهت استفاده از ظرفیت‌های بلااستفاده شهر به منظور بهبود زندگی مردم باشد.

آئینی در ادامه با اشاره به طرح مرکز شهر جدید اندیشه نیز بیان کرد: این طرح که هم اکنون در مراحل پایانی تصویب در کمیسیون ماده ۵ است، پروژه بسیار بزرگی محسوب شده و در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر مراحل اجرایی و انتخاب شریک سرمایه‌گذار را به پایان برسانیم، پروژه‌ای که بدون شک فضای بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به شمار می‌رود.

این مقام مسئول پروژه طرح مرکز شهر و پیاده‌راه سلامت را ۲ پروژه شاخص شهر جدید اندیشه قلمداد کرد و افزود: این ۲ پروژه برای اجرا به بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد که با پروژه‌های تفریحی و  خدماتی متعددی که در بر دارد بدون شک گام‌های خوبی را در ارتقای کیفیت زندگی شهری بر خواهد داشت./

نظر شما