شناسهٔ خبر: 55104 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزير و رئيس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی:

شرکت فرودگاه‎ها يکی از پيشتازان اقامه نماز است

سید سعید سیدعلایی معاون وزير و رئيس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی در جلسه دبيران ستاد اقامه نماز شرکت‎ها و سازمان‎های تابعه اين وزارتخانه گفت: شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران يکی از پيشتازان در حوزه اقامه نماز است که اقدامات خوبی در اين زمينه انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، سیدسعید سیدعلایی در این جلسه که امروز، دوشنبه ۴ تیر ۹۷، برگزار شد، گفت: در جامعه اسلامی وقتی کسی قدرت و مسئولیتی دارد باید برای اقامه نماز تلاش کند و از منظر دینی و اسلامی و حتی اداری این امر یک وظیفه محسوب میشود.

وی با بیان اینکه هر چه برای اقامه نماز کار کنیم کم است، گفت: با این وجود در مجموعه وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است که نباید آنها را کوچک شمرد. برای مثال در فرودگاههای کشور در زمینه امکانات اقامه نماز اتفاقات بسیارخوبی افتاده است که مسئولان و مردم هم بر آن اذعان دارند که امیدوارم شرکت با ثبات قدم در این رویکرد خوبی که دارد این روند را ادامه دهد.

سیدعلایی با اشاره به اینکه در ستاد اقامه نماز وزارتخانه دو موضوع مهم وجود دارد، گفت: یکی از آنها مربوط به دستورالعملها و ابلاغیههایی است که توسط ستاد اقامه نماز کشور و پس از آن ستاد اقامه نماز وزارتخانه صادر میشود. در این زمینه انتظار میرود همکاران در اجرای آنها جدی باشند و برای آنکه بهتر اجرا شوند ما آماده برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران ارشد سازمانها و شرکتهای تابعه هستیم.

وی ادامه داد: نکته دومی که اهمیت دارد ارزیابی عملکرد ستادهای اقامه نماز است. در این زمینه اول انتظار داریم که همه همکاران به موقع عملکرد خود را ارسال کنند و از طرفی هم جمع بندی گزارشهای رسیده به مدیران ارشد سازمانها و شرکتهای تابعه و خود مسئولان ستادهای اقامه نماز ارسال شود تا از فعالیتهای انجام شده در دیگر سازمانها نیز آگاه شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در بخش هوایی و ریلی با توجه به کارهای خوبی که با حمایت مدیران ارشد آنها انجام شده است مشکل خاصی در زمینه اقامه نماز وجود ندارد، گفت: یکی از مهمترین بخشها بخش حمل و نقل جادهای است که باید برای افزایش نمازخانهها و مساجد بین راهی برنامهریزی کند.

گفتنی است این جلسه با حضور، آیت الله جواد نیسی، دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی، رحمت اله مه آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا امامی معاون توسعه مدیرت و منابع شرکت، محمد عباسی رئیس ستاد اقامه نماز شرکت، یداله آقائی صائم مدیر روابط عمومی شرکت و دبیران ستاد اقامه نماز سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی با میزبانی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

 

نظر شما