شناسهٔ خبر: 55148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان؛

دهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان خراسان شمالی برگزار شد

جلسه ستاد دهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سیداحسان جالینوس گفت: دهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان با حضور اعضای جلسه در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

وی به هدف تشکیل این جلسه اشاره کرد و افزود: در این جلسه در خصوص رفع مشکلات پروژه ارمغان بجنورد و هماهنگی بین دستگاه های متولی به منظور تسریع در شروع عملیات اجرایی پرداخته شد.

جالینوس گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته در پروژه ارمغان، انشاءالله شاهد تغییرات و تحولات خوبی در محلات هدف استان باشیم.

رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: در حال حاضر ۷ پروژه فعال و اجرایی شامل احداث فضای سبز عمومی محله صادقیه بجنورد ، بهسازی معابر صادقیه بجنورد ، احداث پارک عمومی باقرخان ، ساماندهی مسیل شهرک ولیعصر شیروان ، بهسازی معابر شهرک ولیعصر شیروان ، تامین و ساماندهی و روشنایی معابر شهرک ولیعصر شیروان و احداث سرای محله بجنورد می باشد و ۷ پروژه دیگر نیز بعد از طی مراحل قانونی و تامین اعتبار به این لیست اضافه خواهد شد.

نظر شما