شناسهٔ خبر: 55300 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

رییس فراکسیون دریایی مجلس در مراسم روز جهانی دریانورد :

اهمیت دریانورد در اقتصاد کشور/ سلامت دریانوردان مقوله مهمی است

قاسم احمدی‌لاشکی رئیس فراکسیون دریایی مجلس شورای اسلامی در مراسم روز جهانی دریانورد با بیان اینکه چندین میلیون دلار کشتی و همچنین محموله کشتی در اختیار دریانوردان قرار داده می‌شود و باید آن را به سلامت به مقصد برسانند، گفت: سپردن این سرمایه بزرگ و عظیم کشور به دست این نیروهای قابل و حرفه‌ای ، نشان از اهمیت موضوع دریانورد در اقتصاد کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: علاوه بر محموله و خود کشتی، حفاظت از جان خدمه کشتی هم مطرح است.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی به سانحه کشتی نفتکش سانچی اشاره و اظهار کرد: اگر تاریخ عوض شود و ورق بخورد باز هم کشتی سانچی و یاد دریانوردان افتخارآفرین آن که برای ایران و در راستای چرخش اقتصاد کشور جان باختند، در یادها و خاطرهها جاوید می‌‌ماند.

وی با بیان اینکه دریانوردان با تحمل دوری از خانوادههای خود که چند ماه طول می‌کشد، سخت‌ترین کار را انجام میدهند، خاطرنشان کرد: این عزیزان نمونه بارز ضرب‌المثلی هستند که در شرایط دشوار کار میگویند دل را به دریا بزنید، دریانوردان ما دل را به دریا می‌زنند و باید به آنها دست مریزاد گفت.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار روز جهانی دریانوردی مبنی بر توجه به سلامت دریانوردان اظهار کرد: سلامت دریانورد مقوله مهمی است که سلامت جامعه به آن وابسته است.

نظر شما