شناسهٔ خبر: 55384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج خبر داد:

آغاز آسفالت راه روستایی محور بیرم آباد -امیرآباد در خراسان شمالی

آسفالت رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج آغاز آسفالت پروژه راه روستایی محور بیرم آباد -امیرآباد در شهرستان فاروج در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی زین‌العابدین ابراهیمی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه محور بیرم آباد –امیرآباد ،بهار – اسطرخی به همراه آنتنی آق چشمه با طول ۳۰ کیلومتر توسط شرکت استحکام اندیش توس با مبلغ پیمان اولیه بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شروع به کار کرد.

وی گفت : در حال حاضر محور بیرم آباد – امیرآباد به طول ۱۷ کیلومتر که ۲ کیلومتر آن در حال انجام آسفالت می باشد که در روزهای آتی به اتمام خواهد رسید .

ابراهیمی افزود: همچنین ادامه مسیر تا کیلومتر ۶در حال احداث ابنیه فنی و عملیات خاکی می باشد که در ماه های آتی شاهد آسفالت ادامه مسیر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ضمنا بعد از آسفالت این محور به طول ۲ کیلومتر محور بهار اسطرخی که ۵ کیلومتر از آن آماده است آسفالت خواهد شد .

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج در پایان اضافه کرد: امیدواریم با آسفالت محورهای روستایی در شهرستان فاروج مردم زحمتکش این روستاها از نعمت راه آسفالته برخوردار و شاخص آسفالت شهرستان نیز ارتقاء یابد.

نظر شما