شناسهٔ خبر: 5552 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حاجی اسماعیلی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

جابجایی یک میلیون و ۸۶۴ هزار مسافر از طریق حمل و نقل عمومی طی چهار روز گذشته/ ترافیک جاده‌ها روان است

نوروز- جاده چالوس مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه طی چهار روز گذشته یک میلیون و ۸۶۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند گفت: وضعیت ترافیک جاده‌ها روان است.

محسن حاجی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی افزود: بر اساس آخرین آمار از روز ۲۵ اسفند همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا روز گذشته (۲۸ اسفند) در مجموع یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۷۱۸ مسافر در جاده‌های کشور از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که در این مدت ۱۵۹ هزارو ۱۰۵ سفر انجام شد.

وی با بیان اینکه استان‌های شمالی مازندران، گیلان، اصفهان، فارس و خراسان رضوی بیشترین مقاصد مسافران نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی است گفت: سپس استان های جنوبی بیشترین مقصد مسافران نوروزی هستند.

مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره وضعیت ترافیک جاده‌ها نیز گفت: با توجه به بارندگی که از شب گذشته شاهد هستیم امروز دوربین‌های ترافیکی نشان می‌دهد که وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور روان است، البته در برخی محورها ترافیک تقریبا وجود دارد اما این ترافیک روان است.

حاجی اسماعیلی درباره پییش‌بینی تعداد جابجایی مسافران در نورزو امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در ایام نوروز سال گذشته ۱۱ میلیون و ۴۰۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند، همچنین در این مدت ۸۵۷ هزار سفر از طریق جاده‌های کشور انجام شد که پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۹۴ نیز تعداد مسافران و سفرهای نورزی تقریبا مانند نوروز گذشته باشد.

وی ادامه داد: راهداران و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده های کشور آمادگی هر گونه ارائه خدمات به مسافران نورزی هستند. /

نظر شما