شناسهٔ خبر: 55526 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بازدید رییس ستاد مبارزه با قاچاق کشور از بندر شهید رجایی

دیدار رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در جریان سفر به مرکز استان هرمزگان، از بخش‌های مختلف منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی دیدن کرد و در جریان فعالیت‌های بزرگترین بندر تجاری کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی مویدی خرم‌آبادی رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور  از مرکز کنترل ترافیک دریایی(VTS)، مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی(MRCC)، اراضی پشتیبانی، انبارها و محوطه‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، پایانه شماره یک و دو کانتینری و  پایانه کالاهای بندر شهید رجایی بازدید کرد.

اله‌مراد عفیفی‌پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جریان این بازدید، از آخرین وضعیت فعالیت‌های عملیاتی بندر شهید رجایی و اقدامات صورت گرفته در  مقابله و جلوگیری از قاچاق کالا گزارش داد.

وی در ادامه طرح‌های توسعه‌ای بندر شهید رجایی و  آخرین اقدامات و دستاوردهای سازمان بنادر طی سال‌های اخیر برای رونق بخشیدن به تجارت دریایی را تشریح کرد.

منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران با برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری و ۴۰ پست اسکله، امکان پهلوگیری کشتی‌های بزرگ اقیانوس پیما را داراست.

نظر شما