شناسهٔ خبر: 55700 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راهداری رزن خبر داد:

لکه‌گیری بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از راه‌های رزن در استان همدان

لکه گیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن از لکه‌گیری هزار و ۲۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، علی علی اکبری در گفتگویی از انجام مستمر عملیات راهداری در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در خرداد ماه سال ۹۷ اقدامات لازم در خصوص ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان رزن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌های روستایی از مهمترین مسیرهای این شهرستان هستند که برای کنترل، حفظ و نگهداری از این مسیر بازدید و سرکشی های روزانه انجام می شود، افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخریب در این مسیر راهداران سریعا برای لکه گیری آسفالت اقدام می کنند.

علی اکبری یادآور شد: راهداران تلاشگر اداره راهداری رزن برای ترمیم جاده ها و افزایش ایمنی تردد وسائط نقلیه و کاهش تصادفات جاده ای، عملیات لکه گیری آسفالت را در محورهای ارتباطی این شهرستان انجام دادند .

رییس اداره راهداری رزن ادامه داد: عملیات لکه‌گیری آسفالت در راه های ارتباطی شهرستان به منظور ترافیک سنگین وسایط نقلیه در جهت آرامش خاطر رانندگان و همشهریان انجام می‌گیرد.

این مسئول در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده بیان داشت: در این مدت همچنین ۳۱ کیلومتر پاك كردن و تنظيم قنوها با گريدر، ۱۵۰ مترمکعب تنقيه و لايروبي پل ها، ۳۱ کیلومتر رگلاژ و تسطيح شانه راه هاي آسفالته و ۹۰ کیلومتر پاكسازي شانه و حريم راه از نخاله و زباله انجام شده است.

علی اکبری یادآور شد: روكش راه هاي اصلی، فرعی و روستایی، احداث دوربرگردان، پاركينگ، پاكسازي سطح راه از لاشه حيوانات، اصلاح شيب شيرواني، ایمن سازی دهانه پل ها و احداث سرعت کاه با آسفالت سرد از دیگر اقدامات اجرایی این اداره بوده است./

نظر شما