شناسهٔ خبر: 55817 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به همت کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تهران برگزار می‌شود؛

باغ‌های گمشده؛ چالش‌ها و راهکارها/سخنرانی معاون معماری و شهرسازی در نشست با معماران و شهرسازان

پوستر نشست باغ‌های گمشده؛ چالش‌ها و راهکارها به همت کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای اسلامی شهر تهران، سه شنبه ۲۶ تیرماه در جامعه مهندسان مشاور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سلسله نشست‌های مشترک کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای اسلامی شهری تهران با همکاری جامعه مهندسان مشاور ایران در نشست یکم خود به موضوع باغ‌های گمشده؛ چالش‌ها و راهکارها خواهد پرداخت.

این نشست در سالن آمفی تئاتر جامعه مهندسان مشاور برگزار می شود و در این نشست عبدالله انوار، سیدمحمد بهشتی، اسکندر مختاری و محسن هاشمی‌رفسنجانی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین اعضای این پنل تخصصی را علی اعطا، محمدسعید ایزدی، امیرحسین پورجوهری، رحمت الله حافظی، رضا حبیب زاده، پیروز حناچی، مهرداد زواره محمدی، آزاده شاهچراغی، بابک شکوفی، صادق مصطفوی کاشانی و مهرداد هاشم زاده تشکیل می دهند.

گفتنی است این نشست روز سه شنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۶ در سالن آمفی تئاتر جامعه مهندسان مشاور ایران به نشانی ولنجک، خیابان ۲۶، بلوار دانشجو، میدان البرز، نبش سلامی، شماره ۲۵ برگزار می شود و حضور علاقمندان در این نشست آزاد است.

نظر شما