شناسهٔ خبر: 55873 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد:

توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی

ایرج دست نشان مدیر کل راهداری استان زنجان گفت: لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان از هفته آینده با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش بینی شده توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از هفته آینده با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش بینی شده، توزیع می‌‌شود.

ایرج دست نشان  در این‌باره توضیح داد: بدنبال درخواست رانندگان حمل و نقل جاده‌ای برای حل مشکلات موجود در زمینه توزیع لاستیک از جمله گران شدن بی ‌ضابطه و دلالی و کاهش توزیع با هدف گران شدن تایر، مقرر شد، لاستیک‌های مورد نیاز خودروهای حمل بار و مسافر از این پس  با صدور حواله از انجمن‌‌های صنفی رانندگان و توسط نمایندگان فروش عرضه شود.

 وی تصریح کرد : مالکین ناوگان باری و مسافری استان می‌‌توانند با دریافت حواله از طریق تشکلهای صنفی و با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به نمایندگی‌های شرکت‌های تولید کننده  لاستیک در سطح استان مراجعه و نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه ۹ عامل فروش رسمی در استان مشخص شده، افزود: دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمند ناوگان خواهد بود و توزیع‌کنندگان و یا عاملین فروش حق فروش خارج از معرفی‌نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌‌شود.

نظر شما