شناسهٔ خبر: 55916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولویت روابط عمومی بر رعایت حقوق شهروندی

ناصر ناصری قامت گسترش میز خدمت با حضور کارشناسان هریک از مدیریت‌ها در راستای رعایت حقوق شهروندی و آشنایی مردم با وظایف حوزه‌های مختلف اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: پاسخگویی سریع به مراجعان و حذف مراحل غیرضروری در روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی از اولویت‌های اجرایی این مجموعه است.

ناصر ناصری قامت، اطلاع‌رسانی و انعکاس دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی استان در رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های کاری روابط عمومی این اداره کل برشمرد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر روابط عمومی الکترونیک با تکیه بر ارتباطات و اطلاع‌رسانی در کانال‌های ارتباطی گسترش یافته است، افزود: عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل به شکل منظم در کانال ارتباطی سروش به آدرس@westmrud تهیه و انتشار می‌یابد.

ناصری قامت بر گسترش فعالیت‌های روابط عمومی ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه تأکید کرد و ادامه داد: تهیه اخبار تولیدی و رویدادی، تبلیغات محیطی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، هماهنگی برای برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی، حضور پررنگ در راهپیمایی‌ها و تهیه و پخش نماهنگ‌های مناسبتی و تخصصی را از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره است.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، تهیه گزارش‌های توصیفی و تحلیلی از عملکرد اداره کل و انتشار در رسانه‌ها، طرح نظرسنجی از افکار عمومی و برگزاری جشنواره عکس با محوریت طرح بازآفرینی شهری پایدار از برنامه‌های آتی این مجموعه عنوان کرد.

نظر شما