شناسهٔ خبر: 56092 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری خبر داد؛

همکاری سازمان مجری و بنیاد برکت در ساخت ۵ بیمارستان/ تامین اعتبار ۴۲ میلیاردتومانی بنیاد برکت

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام همکاری موثر سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تامین اعتبار ۴۲ میلیاردتومانی بنیاد برکت در ساخت و احداث پنج بیمارستان با همکاری سازمان، خبر داد.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اعلام کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در احداث پنج بیمارستان با حدود ۵۸۰ تخت با سازمان مجری همکاری کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزئیات همکاری بنیاد برکت با سازمان مجری در احداث پنج بیمارستان در اقصا نقاط کشور، گفت: بیمارستان‌های ۱۶۴ تختخوابی گرمسار که دو سال گذشته افتتاح شد، ۱۴۱ تختخوابی فردوس در خراسان جنوبی که سال قبل افتتاح شد، بیمارستان ۹۵ تختخوابی بانه که هفته گذشته افتتاح شد، بیمارستان ۹۵ تختخوابی قرچک که تیرماه ۹۷ افتتاح شد، چهار بیمارستانی هستند که با همکاری مشترک سازمان مجری و بنیاد برکت احداث شده‌اند.

علیزاده ادامه داد: بیمارستان ۸۴ تختخوابی بهار در استان همدان که به زودی افتتاح می‌شود پنجمین پروژه‌ای است که برای ساخت آن بنیاد برکت به سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی کمک کرده است.

وی همچنین گفت: برای ساخت پنج بیمارستان فوق مجموعا بنیاد برکت ۴۲ میلیاردتومان تامین اعتبار کرده است.

نظر شما