شناسهٔ خبر: 56126 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۱۴۹۰ زائر به حج از طریق فرودگاه کرمانشاه/ آغاز پروازهای حج از ۹ مرداد

فرودگاه کرمانشاه مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از اعزام ۱۴۹۰ زائر به سرزمین وحی از طریق این فرودگاه خبر داد و گفت: پروازهای حج در این فرودگاه از تاریخ ۹ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجتبی بیاتی، مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به آغاز پروازهای حج این فرودگاه از ۹ مرداد ماه گفت: ۱۴۹۰ زائر در ۵ پرواز از فرودگاه کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهد شد.

بیاتی تاریخ پروازهای حج این فرودگاه را ۹، ۱۰ و ۱۱ مردادماه اعلام کرد و افزود: این پروازها توسط هواپیمایی سعودی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه دقیق پروازهای بازگشت در فرودگاه کرمانشاه اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد پروازهای بازگشت حجاج در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ شهریور انجام خواهد شد.

به گفته بیاتی، حجاج استان‌های کرمانشاه، ایلام و لرستان از طریق فرودگاه کرمانشاه به سفر حج اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل این فرودگاه برای انجام پروازهای حج گفت: تمام تسهیلات و خدمات برای انجام پروازهای حج آماده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، افزایش پروازها برای انجام عملیات حج اخلالی در پروازهای برنامه‌ای این فرودگاه ایجاد نخواهد کرد.

بیاتی در پایان با اشاره به آمادگی این فرودگاه برای پذیرش تایپ‌های سنگین هواپیما گفت: باند فرودگاه کرمانشاه برای پذیرش انواع هواپیماهای سنگین، از ایرباس A۳۳۰  گرفته تا بویینگ ۷۴۷ آماده است و فرودگاه نیز می‌تواند به این هواپیما‌ها خدمت‌رسانی کند.

نظر شما