شناسهٔ خبر: 56130 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف اراضی شهرسازی استان اردبیل از اشخاص سودجو

اراضی گلستان فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل، از رفع تصرف بالغ بر ۳۶۰۱۷۱ متر مربع از اراضی مرغوب اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به ارزش ۳۲۰۶۷۶۰۳۵۰۰۰ ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی استان اردبیل، سرهنگ فرهاد احدی، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن این استان با اشاره بهزمان تشکیل یگان حفاظت (ازمورخه  ۲۴/۱۲/۹۶ الی مورخه ۱۰/۴/۹۷ ) و عملکرد آن در سطح استان و شهرستان‌‌های تابع گفت: تاکنون طی  هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی و تلاش مستمر همکاران یگان حفاظت استان، بالغ بر ۳۶۰۱۷۱ مترمربع از اراضی مرغوب اداره کل راه و شهرسازی استان رفع تصرف شد.

وی افزود: این اراضی در سال‌های گذشته از سوی اشخاص فرصت‌طلب به شیوه‌های مختلف تصرف شده بود به ارزش ۰۰۰/۰۳۵/۶۷۶/۳۲۰ ریال از متصرفین خلع ید و  قلع و قمع و رفع تصرف فوری به عمل آمد.

احدی توضیح داد: از ابتدای تشکیل یگان حفاظت در سال جاری، تلاش‌های خوبی در راستای تقویت توان خودرویی، نیروی انسانی  و تجهیزات مورد نیاز یگان حفاظت استان صورت گرفته که امید است با حمایت‌های مستمر مسئولان استان روزبه روز شاهد پیشرفت و ارتقای توان یگان در مقابله با هرگونه تصرف و تعرض  به اراضی بیت‌المال باشیم. 

نظر شما