شناسهٔ خبر: 56146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از آزادراه مراغه- هشترود

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان مراغه از آزادراه مراغه- هشترود و برخی از پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی مراغه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه علیزاده مجری آزادراه‌های شمال غرب از آزادراه مراغه- هشترود و برخی از پروژه‌های عمرانی مراغه بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

محرم پور بیان کرد: نشست مشترک شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی استان و علیزاده مجری آزادراه‌های شمال غرب در خصوص روند اجرای آزاد راه مراغه- هشترود درباره بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی شهرستان برگزار شد.

سلطانی ضمن بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی شهرستان نسبت به تسریع در روند عملیات اجرایی پروزه‌ها و ارائه راهکار دستورات لازم را صادر کرد.

وی جاده دو بانده مراغه- هشترود را یکی از جاده‌های پرخطر دانست و نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز و روکش آسفالت این محور تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی افزود: احداث آزادراه مراغه- هشترود نقش مهمی در ایمن شدن این مسیر دارد و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و زمان سفر از مزایای احداث این آزادراه است.

شکری فرماندار مراغه نیز گفت: با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی مشکلات شهرستان و برخی موانع پیش روی در روند اجرایی طرح بزرگ و حیاتی آزادراه مراغه- هشترود مرتفع خواهد شد.

علیزاده نیز با اشاره به فعال بودن قطعات پنج‌گانه آزادراه مراغه- هشترود گفت: این طرح بطور متوسط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گفتنی است، در جریان این سفر از پروژه زیرگذر پل خداجو و مرکز آموزشی درمانی سینای مراغه نیز بازدید بعمل آمد.

نظر شما