شناسهٔ خبر: 56185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با رای کمیسیون ماده ۱۲؛

شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس در استان اردبیل تعطیل شد

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: به دلیل پرداخت نکردن کرایه رانندگان، شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌ فارس تا اطلاع ثانوی در استان اردبیل تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی که در جلسه انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل کالا سخن می‌گفت، با بیان اینکه در ۲ ماه گذشته به تخلفات ۱۰ شرکت حمل‌ونقل به خاطر عدم پرداخت کرایه و دریافت کمیسیون اضافی با فوریت در کمیسیون ویژه رسیدگی و اعمال قانون شد افزود: رانندگان پرتلاش می توانند هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه های ۱۴۱،شهراه،نمایندگی های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه های شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل افزایش ۲۰ درصدی کرایه، حل مشکلات بیمه، راه‌اندازی سامانه پیگیری شکایات ۱۴۱ و توزیع لوازم یدکی از جمله لاستیک را از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت را از جمله اقدامات مهم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای مرتفع کردن مشکلات رانندگان دانست.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از جابجایی سالانه ۳ میلیون تن بار در استان خبر داد و گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار خودرو و ۱۱ هزار نفر راننده سخت کوش در بخش حمل و نقل استان فعالیت می کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل بر حمایت و تکریم صاحبان کالا، حل درخواست‌‌های قانونی رانندگان و برنامه‌ریزی در جهت الکترونیکی کردن نوبت‌دهی و اعلام بار در استان تاکید کرد و با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان افزود: مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سراسر کشور با روحیه جهادی و انقلابی تلاش می کنند تا مشکلات رانندگان خستگی ناپذیر را حل کنند و به هیچ شخص، گروه، سودجویان و دشمنانی که قصد برهم زدن آرامش عمومی و ایجاد اختلال در سیستم حمل و نقل را دارند اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد.

رحمتی همگان را به هوشیاری در مقابل دسیسه های دشمنان نظام اسلامی فراخواند و تصریح کرد: بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اتحاد، همدلی، آگاهی و بصیرت انقلابی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بخش حمل و نقل و رانندگان گفت: ایثارگری‌ها و فداکاری های رانندگان پرتلاش استان در دوران دفاع مقدس همواره در کتاب زرین عزت، صلابت، ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی تا ابد خواهد درخشید و امروز نیز رانندگان پرتلاش با ادامه راه شهدای گرانقدر با همان روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی برای توسعه کشور و استان شبانه روز به مردم خدمت می‌کنند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بر همکاری و تعامل همه جانبه ی انجمن‌ها و شرکت‌ها با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای حل مسائل و درخواست‌های قانونی رانندگان تاکید کرد و افزود: با تلاش فعالان بخش حمل‌ونقل در سه ماه اول سال جاری ۸۵۰ هزارتن بار در استان اردبیل جابجا شد.

در این جلسه مدیران انجمن شرکت های حمل و نقل کالای استان هم بر حل مشکلات رانندگان تاکید کرده و دیدگاههای خود را در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم و رانندگان مطرح نمودند

نظر شما