شناسهٔ خبر: 56269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکریم ایثارگران راهداری لرستان 

تکریم ایثارگران لرستان  تعدای از ایثارگران شاغل در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در مراسمی تکریم شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راهداری لرستان، مصطفی رحیمیان، مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور ایثارگران در این مراسم با تکریم مقام ایثارگران و خانواده آنان گفت: با توجه به رویکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر تکریم و بزرگداشت ایثارگران، تجلیل از ایثارگران همکار در استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.  به این منظور در سال جاری در ۱۲ استان حضور یافته‌ایم که لرستان سیزدهمین مقصد ما بود.

وی افزود: تکریم با هدایای مادی در مقابل رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس کمترین کاری است که می‌توان انجام داد و امیدواریم در همه مراحل کاری با الگو گرفتن از این عزیزان مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه خدمت کنیم.

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز گفت: همه ما وظیفه داریم قدردان قشری باشیم که همواره با فداکاری و ازخودگذشتگی خود، کشور را از آسیب حفظ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ایثارگری به دوره خاصی محدود نمی‌شود، تصریح کرد: روحیه ایثارگری باید در همه ارکان کشور نهادینه شود. به‌ خصوص در دوره حساس کنونی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با فشار اقتصادی، کشور را مورد حمله قرار داده‌اند، باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و با حفظ روحیه ایثارگری هشت سال دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف کلان نظام و عبور از جنگ اقتصادی دشمن تلاش کنیم.

در این مراسم که کیومرث محمودی، معاون توسعه مدیریت و منابع و رضا عبدی، مدیر روابط عمومی و شورای فرهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز حضور داشتند، پس از بیان مشکلات ایثارگران، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات آنان تقدیر شد.

نظر شما