شناسهٔ خبر: 56316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان خبر داد:

برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان مازندران

عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان در مهر ماه سالجاری به صورت همزمان در سراسر کشور خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، عبداله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان و رئیس دستگاه نظارت انتخابات عنوان نمود: تعداد ۵۳ نفر از اعضای واجدصلاحیت در پایه یک مهندسی جهت حضور در انتخابات پیشرو ثبت نام نمودند که شامل رشته‌های اصلی (عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی ) می‌باشد .

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران عنوان کرد : تاکنون بیش از ۱۰ جلسه رسمی با اعضای هیئت اجرائی درخصوص تسهیل در روند ثبت نام اعضا و چگونگی نحوه انتخابات برگزار شد .

وی اظهار داشت: مازندران با دارا بودن ۳۵۰۰۰ مهندس که حدود ۱۴۰۰۰ نفرآن دارای پروانه اشتغال هستند ظرفیت بسیار بالایی دارد که می‌تواند  در بخش‌ها مختلف صنعت، تولید و سایر بخش‌ها با بکارگیری درست از این قابلیت و توانایی می‌تواند موجبات توسعه و پویایی استان را فراهم سازد .

بهادری با تاکید بر نقش محور مهندسین در سازندگی استان وکشور افزود: مهندسین با حضور در انتخابات می‌توانند در عملکرد و نوع فعالیت‌های نظام مهندسی ساختمان تأثیر گذار بوده و در روند جاری آن تغییراتی ایجاد کنند.

گفتنی است: در این دوره از انتخابات مطابق سنوات گذشته بیشترین ثبت‌نامی در رشته عمران و کم‌ترین در رشته ترافیک می‌باشد.

نظر شما