شناسهٔ خبر: 56330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه هماهنگی بازآفرینی شهری با شهرداران وحیدیه و شهریار

نجلیل پس از ابلاغ رئیس منطقه راه و شهرسازی غرب تهران (ملارد، قدس و شهریار) با دعوت از شهرداران شهریار و وحیدیه جلسه هماهنگی برای تشکیل ستاد بازآفرینی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پس از ابلاغ مهندس اسداللهی به عنوان رئیس منطقه راه و شهرسازی غرب تهران (ملارد، قدس و شهریار) با دعوت از شهرداران شهریار و وحیدیه جلسه هماهنگی برای تشکیل ستاد بازآفرینی شهرستان برگزار شد.

ایوب اسداللهی رئیس منطقه راه و شهرسازی غرب تهران با اعلام این خبر گفت: مقرر شد در جلسه آتی کارگروه در محل شهرداری وحیدیه درخواست شهرداری وحیدیه مبنی بر بازبینی و الحاق محدوده‌های جدید در طرح بافت فرسوده این شهر مورد بررسی قرار بگیرد.

همچنین شهرداران وحیدیه و شهریار توافق کردند در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی تسهیلات مسکن و بسته‌های تشویقی در محلات هدف اقدام کرده و گزارش اقدامات انجام شده را به اداره راه و شهرسازی غرب تهران اعلام کنند.

از دیگر مصوبات این جلسه بازدید مشترک میدانی از پروژه های عمرانی اصلاح، بهسازی معابر، احداث پارک‌های محلی محله امیریه شهریار جهت طرح اقدامات و گزارش‌ها در جلسه آتی ستاد بازآفرینی شهری شهرستان شهریار بود.

همچنین در راستای بهبود فرآیند اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری‌های شهریار و وحیدیه مقرر شد تا اقدامات عمرانی، محدوده‌های هدف و نیازهای محلات احصاء و به دبیرخانه ستاد بازآفرینی استانی طی جلسه آتی گزارش شود.

نظر شما