شناسهٔ خبر: 56345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نوکار خبر داد:

بازنگری طرح‌های توسعه شهری در استان یزد

یزد معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: در راستای انجام وظايف تهيه طرح‌های توسعه و عمران استان، این معاونت در سال جاری توانست با حمايت و پیگیری‌های مدیرکل راه وشهرسازی استان و تامين اعتبار ملی از سوی وزارتخانه دو قرارداد جدید با هدف توسعه و ارتقاء وضعیت طرح‌های توسعه شهری در استان منعقد کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان یزد، نوکار معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، اظهار کرد: در راستای انجام وظایف تهیه طرح‌های توسعه و عمران استان، معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در سال جاری توانست با حمایت و پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان و تامین اعتبار ملی ازسوی وزارتخانه متبوع دو قرارداد جدید را با هدف توسعه و ارتقاء وضعیت طرح‌های توسعه شهری در استان منعقد کند.

وی افزود: طرح جامع بازنگری شهر بافق و همچنین طراحی شهری و مناسب سازی برای معلولین– بلوار هفت تیر شهر مهریز از جمله طرح‌های جدیدی می‌باشد که توسط این معاونت در حال پیگیری و در دست اقدام است.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان یزد خاطر نشان کرد: پس از تأمین اعتبار مقرر است تعدادی از طرح‌های توسعه شهری برخی از شهرهای استان که افق طرح جامع آن به پایان رسیده نیز در دستور کار این معاونت قرار گیرد.

این مقام مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: در راستای تحقق وظايف قانونی خويش با همكاری ديگر دستگاه‌های مربوطه و مشاركت مردم، بتوانیم گام‌های موثری در رشد و آبادانی این استان برداريم.

نظر شما