شناسهٔ خبر: 56360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان؛

طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل و نقل کالا اجرایی می‌شود

مصطفی پناهنده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی با اشاره به اینکه طرح رایگان بیمه تکمیلی برای رانندگان حمل و نقل کالا به همراه همسرانشان اجرایی شده است، گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان از اول مرداد ماه آغاز شده و تا پانزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در مرحله اول بدون پرداخت هزینه، رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان، زیرپوشش قرار گرفته و از خدمات رایگان برخوردار خواهند شد.

پناهنده ادامه داد: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل برون شهری(جاده‌ای) کالا می‌توانند برای ثبت نام و استفاده از خدمات بیمه تکمیلی به انجمن‌های صنفی رانندگان استان مراجعه کنند.

عملیاتی شدن توزیع لاستیک حواله‌ای در استان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه با اشاره به عملیاتی شدن توزیع لاستیک حواله‌ای در استان، خاطرنشان کرد: صدور حواله دریافت لاستیک برای رانندگان حمل و نقل کالا عملیاتی شده و رانندگان می‌توانند پس از دریافت حواله از انجمن‌های صنفی و پس از تأیید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به نمایندگی‌های توزیع لاستیک در سراسر استان مراجعه کرده و لاستیک دریافت کنند.

مصطفی پناهنده در ادامه با تأکید بر اینکه هم اکنون تردد حمل کالای استان در محورهای مواصلاتی در جریان است، تصریح کرد: خوشبختانه تمامی مراکز تولید بار در استان فعال و تردد نیز در حالت عادی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۱۳۷ ناوگان حمل و نقل عمومی کالا با بیش از ۱۹ هزار راننده فعال در این حوزه مشغول به خدمت هستند.

گفتنی است، در استان همدان ۹۶ شرکت حمل و نقل کالا وجود دارد که ۹۲ شرکت آن فعال است.

نظر شما